Stiri si comunicate din categoria Contact | Call Center
- Experienta cu Contact Centerul influenteaza nivelul de experienta al clientilor
- E-value International isi lanseaza operatiunile in Romania
- Premiu pentru Nuance la Romanian Contact Center Awards
- Ce masuri pot lua companiile pentru a nu mai lasa clientii sa astepte la telefon
- Retailerii pregătesc integrarea reţelelor sociale īn strategiile centrelor de contact
- Creştere de aproximativ 60% pentru Blue Point Call Center
- Interactive Intelligence dă premiu un contact center modern
- Piața centrelor de contact īn cloud va creşte cu 12,1% anual
- Companiile de asigurări şi telco, cele mai interesate de utilizarea sondajelor pentru creşterea satisfacţiei clienţilor
- Tehnologiile mobile schimbă modul de interacţiune al centrele de contact cu clienţii
Gala Premiilor eCommerce 2012
CIMA
Mio Technology
Samuel J Palmisano
spionaj cibernetic
ZenFone 2 Laser
DVD
Proprietatea intelectuala
sisteme monitorizare
New Horizon
Samsung ALPHA
Justimmo
Tech Sessions
Pharos
incarcare wireless pentru smartphone-uri
Astrobotic
Volt Finance
OnePage
Intel Xeon E5
DemandTec